Oslava se koná na chatě ...

Jak najít chatu

Ta jediná a pravá chata se nachází v oblasti mezi Jihlavou a Třebíčí. Poslední větší dědina na cestě je Kamenice, pak odbočte první vpravo na Radošov, přes něj dojedete až na Horní Smrčné a na návsi hned doleva, takovou skulinou mezi barákama, nenechte se tím znervoznit. Ani tím, že vesnice končí a dál je jen polní cesta a louky .. dál, pořád dál, kdo by se bál, když chce na chatu :-).

mapa oblasti od Kamenice po Horní Smrčné podrobnější mapa posledního úseku cesty na chatu
inkriminovaná chata

A tady ji máme... Předposlední chata v řadě, pomalu nejmladší z nás, jen 25 jar pamatuje. Mnozí ji znáte z akcí bandy hukanské, další jste tu třeba hráli Dračí doupě nebo už někdy proslavili nějakou tu noc i den. Za dobu své existence zažila chatička opravdu mnohé: vichřice, co polámala stromy kolem, přívalové deště, které smetly cestu dolů, hromady sněhu, že se k ní nešlo dostat, nájezdy hukanů i zloděje, snad přežije i tentokrát. Zatím se na vás moc těší.

jestli poznáš houbičku od kytičky, tak málo chlastáš

Co vás na chatě čeká?

Základní životní potřeby:

pečené prase + chlazené pivo

Dále víno, cukroví, kamarádi s kytarama, kamarádi bez kytar, a také žádné postele. já tam budu takýýýýý Chatička je malá, postýlek málo, počítejte s tím, že se na ně nevejdete. Nad chatou je louka, na které si můžete postavit stany, a kol dokol koukolem dokola i nějaký ten strom či les na spaní pod širákem.